czwartek, 3 marca 2011

Decoupage'owo...

 Jej, minęła noc a ja nie mogłam się doczekać aż tu zaglądnę....wciągające to bloggowanie :) 
Dziś postanowiłam wrzucić kilka moich "badziewi" :)  Jednym z nich jest skrzyneczka na czekoladki, wykonana dla wyjątkowej osoby... w geście dziękczynnym za podarowany obraz do nowego domu :)  Madziu! Dziękuje Ci z całego serca raz jeszcze....obraz już niedługo zawiśnie na honorowym miejscu, czego nie mogę się już doczekać, i będzie cieszył oczy nasze i gości!





                                     A oto moje decoupage'owe początki... ozdobny budzik... 





                                                            ... i słoiczki na przyprawy :) 




                                                                 Ps. Kocham maki :)

1 komentarz:

  1. Ślicznie to zrobiłaś,ja również lubię mieć w domu "swoje"rzeczy,fabryczne mnie trochę odpychają...

    OdpowiedzUsuń